دوشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۲۹

بررسی سامانه V2I جهت الویت دهی به خودرو های امدادی در تقاطع های شهر قزوین

عرشیان معاون حمل‌ ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از بررسی سامانه V2I جهت الویت دهی به خودرو های امدادی در تقاطع های شهر قزوین خبر داد .

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر افزود:در راستای اهمیت به جان و مال شهروندان و کاهش زمان رسیدن خودروهای امدادی به محل حادثه، جلسه ای تحت عنوان بررسی سامانه  V2I (ارتباط هوشمند خودرویی) با حضور نمایندگانی از دانشگاه صنعتی شریف،سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ( اورژانس ) استان قزوین در سالن جلسات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین برگزار شد.

 

عرشیان در ادامه گفت:در این جلسه موضوعات مختلفی مطرح شد از جمله می توان به مدل راه اندازی و سیستم های مورد نیاز نرم افزاری و سخت افزاری  و همینطور بررسی و پیش بینی اختلالات  رو به رو و راه حل های آن، آنلاین و سریع بودن سامانه، هماهنگی در سرور مرکزی و ارسال پیام از طریق سیگنال های هوشمند، تغییر زمان بندی چراغ ها اشاره کرد .

 

وی خاطر نشان کرد:تمامی چالش ها و تداخلات در نظر گرفته شد که در صورت الویت دادن به خودرو های امدادی،در شبکه معابر و روند عبور خودرو های عمومی تغییر حاصل نگردد و ترافیک هسته مرکزی شهر بدون اختلال مدیریت شود.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط