یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۱۵

عرشیان معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین:

بزودی؛نقاط حادثه خیز در بلوار آیت الله خامنه ای شهر قزوین مرتفع می شود

عرشیان معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از ایمن سازی و رفع کردن نقاط حادثه خیز مسیر بلوار آیت الله خامنه ای در شهر قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر افزود:بلوار آیت الله خامنه ای بر اساس نتایج تحلیل آمار تصادفات پر حادثه ترین نقطه حادثه خیز در شهر قزوین است که برای افزایش ایمنی و رفع نقاط حادثه خیز در این معبر؛جلسه ویژه ای با حضور مدیران عامل سازمان های حمل و نقل و ترافیک، پارک ها و فضای سبز،شهرداری منطقه یک و مرکز کنترل و ترافیک جهت ردر سالن جلسات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تشکیل شد.

 

عرشیان در ادامه افزود:بر اساس بررسی های انجام شده بیشترین فوتی های عابر سطح شهر قزوین مربوط به عبور عرضی عابرین پیاده در محور بلوار آیت الله خامنه ای مقابل جایگاه سوخت بنزین و شرکت آلومتک می باشد.

 

 وی خاطرنشان کرد:در این جلسه مقرر شد تا با الویت نسبت به تهیه و نصب دو دستگاه پل عابر پیاده اقدام شود و همچنین تسریع در احداث مسیر کندروی جنوبی محور، تعمیر و نگهداری سامانه های کنترل سرعت و تعمیر میدان دید با هرس درختان و پوشش گیاهی از دیگر مصوبات جلسه جهت رفع کردن نقاط حادثه این بلوار می باشد.

 

انتهای پیام/

 

تصاویر مرتبط