دوشنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰۶

تشکیل کارگروه ترویج فرهنگ ترافیک با هدف تولید محتوای مناسب و اجرای برنامه های محله محور در قزوین

عرشیان معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از تشکیل کارگروه ترویج فرهنگ ترافیک با هدف تولید محتوای مناسب و اجرای برنامه های محله محور در قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛اسماعیل عرشیان افزود: در همین راستا جلسه ای ویژه تحت عنوان بررسی و چگونگی فرهنگ سازی بهتر و بیشتر بطور ویژه برای عابرین پیاده، موتور سیکلت سواران و سرعت غیر مجاز خودرو ها با مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و کارشناسان حوزه فرهنگی و حمل و نقل و ترافیک در سالن جلسات سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تشکیل شد .

 

وی افزود: ایمنی شهروندان همواره از اولویت های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری بوده و در همین راستا با بررسی فرم های کروکی تصادفات و تصاویر دوربین های نظارت تصویری مرکز کنترل و ترافیک شهرداری قزوین، طبق آنالیز به دست آمده از آمار تصادفات و مشخص شدن نقاط حادثه خیز و شناسایی رانندگان پر خطر، نیاز بر این دیده شد که بطور ویژه تر جهت فرهنگ سازی ترافیک گام برداریم.

 

عرشیان در خاتمه گفت: لذا مقرر شد ضمن تشکیل کارگروه فرهنگ ترافیک، در راستای تولید محتوای آموزشی در قالب ها مختلف، برگزاری همایش و فراخوان مسابقات متنوع آموزشی، کارگاه ها و کلاس های آموزشی، برنامه های محله محور و غیره اقدامات اساسی تری برداشته شود.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط