سه‌شنبه ۱۳۹۱/۰۶/۰۷

عرشيان، مدير عامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

پروژه پارک آموزش ترافيک در مرحله برگزاري مناقصه قرار دارد

پروژه پارک آموزش ترافيک که در زميني به مساحت 1.7 هکتار در بوستان باراجين طراحي شده است، با اعتباري بالغ بر 18ميليارد ريال در مرحله برگزاري مناقصه براي انتخاب پيمانکار ذيصلاح قراردارد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، مديرعامل اين سازمان ضمن اعلام خبر فوق افزود :  اين پارک در سه طبقه طراحي شده که شامل فضاهاي آموزشي ،اداري، تفريحي، رفاهي(نمايشگاه، کلاس هاي آموزشي، بوفه) و معابر شبيه سازي شده جهت آموزش هاي ترافيکي است.
اسماعيل عرشيان اضافه کرد: ساختمان اداري وآموزشي پارک آموزش ترافيک به مساحت يکهزار و300متر مربع وساختمان ساختمان رفاهي، جايگاه دوچرغه و ماشين شارژي و سرويس بهداشتي به مساحت 800متر مربع مي باشد.
وي اظهار داشت : همچنين محوطه شبيه سازي شده با معبر سواره، پياده، مسير دوچرخه و تقاطع هاي گوناگون در مقياس کوچک براي آموزش مسائل ترافيکي به کودکان است.
اين مسئول در خصوص طراحي فضاي داخلي پارک آموزش ترافيک گفت : مبلمان و دکوراسيون داخلي مورد نياز در هريک از فضاهاي طراحي شده پارک آموزش ترافيک براساس نوع کاربرد فضاها و نحوه ارتباط و دسترسي داخلي طراحي شده است.
مديرعامل سازمان حمل و نقل وترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد : تهيه طرح شبکه WANو LAN، پيش بيني سيستم اعلام حريق، دوربين هاي مدار بسته و سيستم هاي پشتيباني برق از مواردي است که در طراحي پارک لحاظ شده است.
 
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط