پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۰۷

همزمان با برگزاری جشن عید سعید غدیر خم صورت گرفت؛

پاکسازی و لایروبی خیابان شهدا

همزمان با برگزاری جشن مهمونی بزرگ غدیر در خیابان شهدا، سازمان مدیریت پسماند شهرداری نسبت به ارائه خدمات ویژه از جمله پاکسازی، شست و شو و لایروبی این مسیر اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین مهدی امینی افزود: شست وشوی خیابان شهدا، پیاده رو و مخازن و انهار خیابان شهدا جهت آماده سازی برای برگزاری مراسم به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و در راستای تأمین نیاز شهر برای حفظ تنظیف شهری از جمله اقدامات این سازمان است.

وی تصریح کرد:  15مخزن مکانیزه  25و  مخزن میلگردی در طول مسیر جانمایی شد و 30 نیرو جهت پاکسازی مسیر پس از اتمام جشن و 24 نیرو حین برگزاری جهت نظافت ، رفت و روب و شست وشوی مسیر و مخازن در خیابان شهدا مستقر شدند.

 وی ادامه داد: همچنین حین برگزاری مراسم عید غدیر نیز پاکبانان در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات و رفت و روب گام برداشته و در طول برپایی جشن مسیر خیابان شهدا را پاکسازی کردند.

امینی با اشاره به این موضوع که هنگام برگزاری این مراسمات میزان تولید زباله افزایش پیدا میکند تصریح کرد: پس از اتمام جشن غدیر نیز خیابان شهدا به طور کامل پاکسازی  و شست و شو شد.

این مسئول با تأکید بر این موضوع که بعد از پایان جشن غدیر نیز سازمان مدیریت پسماند نسبت به لایروبی انهار خیابان شهدا اقدام کرده است؛ خاطرنشان کرد: این اقدامات با هدف جلب رضایت شهروندان، حفظ تنظیف شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در این ایام صورت گرفته است.

 

 انتهای پیام/

تصاویر مرتبط