شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۲۷

به مناسبت هفته حمل‌ونقل؛

سرپرست معاونت ترافیک شهرداری قزوین در 137 به شهروندان پاسخ داد

به مناسبت هفته حمل‌ونقل، شیما زرآبادی‌پور سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از طریق سامانه 137 شهرداری قزوین بی‌واسطه به مردم پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ به مناسبت هفته حمل‌ونقل، شیما زرآبادی‌پور سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین با حضور در مرکز 137 شهرداری از طریق این سامانه بی‌واسطه به مردم پاسخ داد.

در این برنامه همچنین سعید جهانگیری‌فرد مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، سعید رحمانی مدیر مرکز 137 و مصطفی گنجه‌ها مدیر هماهنگی امور نواحی شهرداری قزوین نیز حضور داشتند و به تماس‌های مردمی پاسخ دادند.

در ادامه هفته نیز روز یکشنبه جهانگیری‌فرد پاسخگوی تماس‌های مردمی در حوزه تحت مدیریت خود خواهد بود، روز دوشنبه محمدحسن ایرانخواه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی به مردم پاسخ می‌دهد، روز سه‌شنبه اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گوش به زنگ است و روز چهارشنبه جهانگیری به عنوان سرپرست مرکز معاینه فنی شهید رجایی شهرداری جوابگو خواهد بود.

پنجشنبه این هفته محمد رشوند سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهر قزوین و جمعه علی محمدحسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری جواب مردم را خواهند داد.

استقرار مدیران ترافیکی در این مرکز به ترتیب ذکر شده، هر روز از ساعت 10 تا 12 صورت می‌گیرد.

این برنامه با همکاری مرکز 137 برگزار می‌شود و مدیر هماهنگی امور نواحی در طول هفته، با مدیران ترافیکی در پاسخگویی به تماس‌ها همراه است.

26 آذر تا دوم دی‌ماه هفته حمل‌ونقل نامگذاری شده است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط