دوشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۲۹

به مناسبت هفته حمل‌ونقل صورت گرفت؛

تقدیر از مدیران ترافیکی شهرداری قزوین در صحن شورای شهر

به مناسبت هفته حمل‌ونقل، مدیران ترافیکی شهرداری در صحن شورای اسلامی شهر قزوین مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ به مناسبت هفته حمل‌ونقل، مدیران ترافیکی شهرداری در جلسه علنی صحن شورای اسلامی شهر قزوین مورد تقدیر رئیس و اعضای شورای شهر قرار گرفتند.

در این جلسه فرج‌اله فصیحی رامندی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تبریک هفته حمل‌ونقل، زحمات خانواده حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اعم از کارکنان و رانندگان را شایسته قدردانی خواند.

شیما زرآبادی‌پور سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در این جلسه طی سخنانی با بیان اینکه تاکید این معاونت در بودجه 1401 بر ایجاد تحول در بهره‌وری است، گفت: تقویت حمل‌ونقل همگانی، بهسازی و نوسازی ناوگان تاکسی و اتوبوس، توسعه پایانه‌ها، فعالیت در راستای شهر هوشمند و توسعه و به‌روزرسانی مرکز کنترل ترافیک با تلاش برای جلب همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط، اجرای طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک و طرح جامع کاهش تصادفات در سازمان ترافیک همگی با نگاه توسعه بهره‌وری پیگیری می‌شود.

در این برنامه عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، محمدحسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و جهانگیری‌فرد مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، اسلامی جانشین سازمان اتوبوسرانی و رشوند سرپرست مرکز کنترل ترافیک شهرداری نیز حضور داشتند و مسئولان سازمان‌های تابعه نیز گزیده‌ای از اهم موضوعات حوزه خود را در صحن شورا مطرح کردند.

سایر اعضای شورای اسلامی شهر نیز بر ضرورت قدردانی از خدمات حوزه حمل‌ونقل به ویژه رانندگان و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت آنان برای انتقال مفاهیم فرهنگی و شهروندی به شهروندان تاکید کردند.

26 آذرماه روز ملی حمل‌ونقل نامگذاری شده است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط