شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۰۷

عرشیان معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین:

شیوه های راه اندازی و بهره برداری از سامانه جامع مدیریت و نظارت بر ناوگان تاکسیرانی شهرداری قزوین بررسی شد

عرشیان معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از تحلیل و بررسی شیوه های راه اندازی و بهربرداری از سامانه جامع مدیریت و نظارت بر ناوگان تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد .

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛اسماعیل عرشیانبا اعلام این خبر افزود:طی جلسه ای که با حضور سازمان فاوا و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین در سالن معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری برگزار شد،چگونگی راه اندازی و بهره برداری از سامانه مدیریت و نظارت بر ناوگان تاکسیرانی مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد:با توجه به خدمات گسترده ای که سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در موضوعات صدور پروانه فعالیت، دریافت مرخصی آنلاین رانندگان، نقل و انتقالات و کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان تاکسیرانی دارد کلیه خدمات در قالب سامانه جامع در بحث مدیریت، شناسایی، ساماندهی و همچنین ارزیابی رانندگان در قالب سامانه هوشمند جامع از طریق دفاتر پیشخوان انجام می گردد.

 

عرشیان در خاتمه گفت:در این سامانه علاوه بر هوشمند سازی فرایند مورد نیاز رانندگان خدمات رفاهی حمایتی ویژه رانندگان پیش بینی شده و بصورت هدفمند انجام خواهد گردید.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط