سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۵

تدابیر ترافیکی شهرداری قزوین برای روزهای پایانی سال اعلام شد

عرشیان معاون حمل و نقل و تراف:یک شهرداری قروین گفت: سه مسیر شهری قزوین در روزهای پایانی سال با تدابیر صورت گرفته و جهت رفاه حال شهروندان و مسافران تغییر خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر افزود: مسیر چهارراه بازار تا سبزه میدان در روزهای پایانی سال و در راستای تامین نیاز شهروندان قزوینی و تسهیل تردد و کاهش ترافیک از فردا /۱۵ اسفند/ به صورت لاین ویژه و تنها برای حمل و نقل عمومی اختصاص داده خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در عین حال نیز مسیر حرکت خودروها از شمال به جنوب تقاطع خیابان نادری نیز با تصویب شورای ترافیک استان برای روزهای پایان سال مسدود می شود.

 

عرشیان با اشاره به وجود مراکز خرید نظیر بازار در مرکز شهر و ظرفیت قابل توجه شهروندان و مسافران در این مسیر طی ایام نوروز و روزهای آغازین سال جدید، افزود: ۱۶ دستگاه اتوبوس درون شهری طی این ایام در این مسیر فعالیت خواهند داشت و خطوط ۲ و ۱۳ اتوبوسرانی قزوین که از پر ترددترین خطوط ناوگان اتوبوسرانی شهر هستند نیز به شهروندان خدمات ویژه ارایه خواهند کرد.

 

به گفته وی، انسداد یک لاین از سمت شرق خیابان پیغمبریه (مقابل ورودی چهار انبیا) قزوین نیز که به دلیل نشست زمین مشکلاتی را برای تردد ایجاد کرده، در حال اجرای عملیات عمرانی است و از رانندگان و شهروندان درخواست داریم تا پایان علمیات بهسازی مسیر با همکاران واحد عمرانی شهرداری در این مسیر همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز شاهد ترافیک سنگین در بلوار جمهوری اسلامی و روی پل امام رضا (ع) تا میدان میوه و تره بار ( دفاع مقدس) قزوین بودیم که علت این ترافیک جا به جایی محموله ترافیکی سطح شهر قزوین بود.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قروین از شهروندان خواست تا با مدیریت زمان سفر، در ساعات شلوغی ترافیک از هرگونه تردد غیر ضروری در خیابان های مرکزی و پرتردد شهر خودداری کرده و همچنین در صورت استفاده از خودروهای شخصی از پارک های حاشیه ای غیرمجاز به شدت اجتناب کرده و از ظرفیت پارکینگ های موجود در سطح شهر استفاده کنند.

 

 

تصاویر مرتبط