پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۴

بازدید معاون علمی دفتر ریاست جمهوری از مرکز کنتر ترافیک شهرداری قزوین

معاون علمی دفتر ریاست جمهوری از مرکز کنرل ترافیک شهرداری قزوین بازدید به عمل آورد و در خصوص نحوه عملکرد شرکت های دانش بنیان در حوزه حمل و نقل گفتگو و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛این بازدید با حضور نمایندگان پلیس راهور، سازمان اتوبوسرانی، تاکسیرانی، انتظامی جهت نظارت و کنترل حمل و نقل درون شهری در مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین،  نظارت و مدیریت چراغ راهنمایی و رانندگی، دوربین های نظارت تصویری و کنترل سرعت در سطح شهر قزوین گفتگو شد.

عرشیان در بازدید معاون علمی دفتر ریاست جمهوری از مرکز کنتر ترافیک شهرداری قزوین مطرح کرد:۶۲ درصد تصادفات درون شهری مربوط به عابر و موتور سیکلت است

عرشیان در خصوص اقدامات و فعالیت های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در زمینه کاهش تصادفات، شناسایی نقاط حادثه خیز با جمع آوری اطلاعات و تحلیل و ارائه راهکار، راه اندازی سامانه ویژه تصادفات درون شهری، تحلیل تصادفات، تخصیص اعتبار برای اصلاح هندسی رفع نقاط حادثه خیز در بودجه معاونت حمل و نقل و ترافیک و سایر اقدامات توضیحاتی ارائه داد.

وی در ادامه جلسه افزود: این معاونت در راستای کاهش تصادفات با همکاری پلیس راهور و دستگاه قضا، اقدام به تهیه و تدوین شیوه نامه شناسایی و اصلاح رفتار ترافیکی رانندگان پر خطر و حادثه ساز، برگزاری کارگاه آموزشی_ توجیهی نسبت به پیامدهای رفتارهای رانندگی پر خطر خود آگاه، بهبود فرهنگ ترافیکی، و .... اقدام کرده است.

لازم به ذکر است؛ در جریان این بازدید در زمینه، حضور نمایندگان پلیس راهور، سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی، نیروی انتظامی، جهت نظارت و کنترل حمل و نقل درون شهری در مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین،  نظارت و مدیریت چراغ راهنمایی و رانندگی ، دوربین های نظارت تصویری و کنترل سرعت در سطح شهر قزوین بحث و تبادل و نظر شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط