جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۲۱

تردد در محور جاده سلامت قزوین_ تقاطع شورا افزایشی ثبت شد

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی ، سامانه های تردد شمار حجم تردد در محور جاده سلامت قزوین_ تقاطع شورا در روزهای جمعه به دلیل افزایش سفر ۳۰ درصد افرایش و در روزهای عادی این مقدار ۲۰ درصد ثبت شده است.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی ، سامانه های تردد شمار حجم تردد در محور جاده سلامت قزوین_ تقاطع شورا در روزهای جمعه به دلیل افزایش سفر ۳۰ درصد افرایش و در روزهای عادی این مقدار ۲۰ درصد ثبت شده است.◽️به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر افزود: با شروع فصل گرما و افزایش سفرهای درون شهری حجم تردد در محور جاده سلامت نسبت به روزهای عادی هفته در ساعات اوج ترافیک 17 الی 20 افزایش  30  درصدی دارد  و در ساعات عادی روز جمعه این مقدار حجم تردد 20 درصد افزایش داشته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در محور جاده سلامت و تقاطع شورا در مسیر شمال به جنوب – جنوب به شمال  ترافیک سنگین است پیش بینی می شود این مقدار حجم تردد در روزهای آینده افزایش یابد.

این مسئول یادآور شد: با افتتاح کمربندی پیامبر اعظم ( ص) – آیت الله باریک بین ( ره) افزایش حجم تردد در محور جاده سلامت و تقاطع شورا همچنان رو به افزایش است شهروندان گرامی با آگاهی می توانند ساعات مناسبتری برای سفر انتخاب کنند.

تصاویر مرتبط