سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۷/۱۳

ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تشريح کرد

اقدامات انجام شده در سفر رئيس جمهور به استان قزوين

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اقدامات صورت گرفته توسط سازمان هاي زيرمجموعه اين معاونت در سفر رئيس جمهور به استان قزوين را تشريح کرد.

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، وهاب ميزاني افزود: به منظور استقبال از رئيس جمهور سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين 200 دستگاه اتوبوس در اختيار سازمان ها و ارگان هاي دولتي قرار داد تا نسبت به جابجايي مردم اقدام کنند.

وي اضافه کرد: همچنين با هماهنگي پليس راهور 236 بنر و 2 هزار پوستر در مسير حرکت کارون تدبير و اميد در سطح شهر قزوين نصب شد.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اشاره به اقدامات سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين در سفر رئيس جمهور به استان قزوين عنوان کرد: بيش از دو هزار پوستر رئيس جمهور در شيشه عقب تاکسي هاي خطوط ويژه ولي عصر، تقاطع خرمشهر، ميدان آزادي، بازار و 22 بهمن نصب شد.

ميزاني تصريح کرد: مديريت، سازماندهي و هدايت خودروهاي عمومي به چهار پارکينگ تعبيه شده تحت مديريت سازمان در طرفين پل ولايت با به کارگيري 5 خودروي گشت مجهز به چراغ گردون و 12 نيروي انساني سازمان نيز از ديگر اقدامات صورت گرفته در سفر رئيس جمهور به استان قزوين بود.

وي خاطرنشان کرد: ضمن جا بجايي موقت خط ايستگاه تاکسيراني راه آهن از محل ورود رئيس جمهور به قزوين، در مدت زمان حرکت خودروي رئيس جمهور از راه آهن به محل سخنراني سخنراني با استفاده از سيستم هوشمند زمان بندي در مرکز کنترل ترافيک تمام چراغ هاي راهنمايي اين مسير در حالت سبز قرار داشت.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اظهار کرد: قبل از سخنراني رئيس جمهور  به علت حضور خودروهاي عمومي و غيرعمومي، ضلع شمال بلوار آيت الله خامنه اي تا تقاطع زيرگذر و روگذر پل ولايت بن بست شده بود که نسبت به بازگشايي راستگرد مزبور اقدام شد.

ميزاني با بيان اينکه اقدام فوق منجر به تخليه مسير از خودروها و جلوگيري از قفل شدن و انسداد مسير شد، گفت: در قسمت ديگري از مسير نيز نسبت به بازگشايي ابتداي جاده نجف آباد از قزوين اقدام شد تا امکان تخلي? پارکينگ در زمان مناسب فراهم شود.

وي با اشاره به ديگر اقدامات ترافيکي صورت گرفته در سفر رئيس جمهور به استان قزوين افزود: تنظيم و هدايت خودروهاي عمومي و اتوبوس ها و روان سازي ترافيک در 4 خروجي متفاوت از ديگر اقدامات صورت گرفته در روزهاي اخير  به شمار مي رود که اين عمل سرعت بخشيدن به تخليه 4 خروجي پارکينگ هاي تحت مديريت سازمان تاکسيراني را به دنبال داشت.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اضافه کرد: نصب بنرهاي راهنماي مسير پارکينگ هاي محل سخنراني رئيس جمهور از نقاط مختلف شهرستان هاي بوئين زهرا، تاکستان و مسير نسيم شمال نيز از جمله اقدامات انجام شده در سفر رئيس جمهور به استان قزوين است.

ميزاني ادامه داد: اطلاع رساني در خصوص مسيرهاي ورودي، خروجي و مركز شهر به منظور دسترسي به پاركينگ هاي تعبيه شده توسط مديرعامل سازمان تاکسيراني به عنوان ناظر و پرسنل سازمان با وسيله نقليه سازماني و شخصي از ساعت 6 بعدازظهر تا ساعت 4 صبح روز بعد در مسيرهاي تعيين شده نيز انجام گرفت.

وي عنوان کرد:

 همچنين انسداد کوچه هاي بلوار آيت ا.. خامنه اي بلوار شهيد بهشتي – خيابان باغ دبير بلوار خرمشهر- خيابان راه آهن- خيابان شهدا- خيابان آيت ا... طالقاني- حکم آباد، دسترسي هاي مدرس به حکم آباد وخيابان توحيد، ساخت و حمل و نصب بيش از 50عدد راه بند نيز انجام شد.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: آماده سازي پارکينگ هاي تحت نظارت سازمان ترافيک، دو طرفه کردن  پل ابوترابي با 150 عدد نيوجرسي، خريد، حمل و نصل و جابجايي 50 عدد بشکه ايمني و استقرار 40 نفر پارکبان براي هدايت شهروندان براي پارک خودرو از جمله اقدامات صورت گرفته در سفر رهيئت دولت به استان قزوين بود.

ميزاني با اشاره به ساير اقدامات صورت گرفته در سفر رئيس جمهور به استان قزوين اظهار کرد: خط کشي طولي و محوري داخل محوطه لشگر، جمع آوري نيوجرسي هاي مياني خيابان باغ دبير و نصب مجدد آن ها و استقرار استوانه ترافيکي به منظور مسدود کردن مسير از ديگر اقدامات صورت گرفته در سفر اخير هيئت دولت به استان قزوين است.

وي يادآور شد:  نظارت بر چاپ  و نصب بنرها در مبادي ورودي شهر و مسيرهاي اطلاع رساني و همکاري با معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين به منظور کنترل ترافيک معابر ورودي و سطح شهر قزوين در روز سخنراني رئيس جمهور محترم از ديگر اقدامات سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين بود.

 

تصاویر مرتبط