پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۶/۰۹

سرپرست شهرداري قزوين در بازديد از معاونت ترافيک شهرداري قزوين:

حل مشکلات ترافيک شهري در اولويت مديريت شهري قزوين قرار دارد

علي صفري، سرپرست شهرداري قزوين از معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين بازديد کرد و از نزديک در جريان روند عملکرد اين معاونت قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ علي صفري، سرپرست شهرداري قزوين در اين بازديد افزود: در حوزه ترافيک قزوين اقداماتي بر پايه علم روز دنيا انجام شده و تاثير مطلوب اين اقدامات در سطح شهر قزوين قابل مشاهده است.

وي با بيان اينکه ترافيک يکي از معضلات جامعه امروز است، عنوان کرد: وضعيت ترافيک يک شهر در شناساندن آن شهر به مردم تأثير بسزايي دارد و اين موضوع يکي از مهمترين موارد در ارتباط با سلامت شهروندان و مسائل زيست محيطي به شمار مي رود.

سرپرست شهرداري قزوين تصريح کرد: اگر قرار است يک شهر به رتبه بالايي برسد يکي از مواردي که در مورد آن شهر مورد بررسي قرار مي‌گيرد، موضوعات ترافيکي شهر است.

صفري با بيان اينکه موضوع ترافيک رابطه مستقيمي با سلامت شهروندان و زندگي افراد  دارد، گفت: اقدامات حوزه عمراني به هر نحوي باشد شايد مشکلي براي شهر ايجاد نکند اما اگر معضلات ترافيکي به موقع و به نحو صحيح مديريت نشود شاهد بروز مشکلات عديده اي در شهر خواهيم بود.

وي بيان کرد: نمي توان جلوي فعاليت شرکت‌هاي خودروسازي را گرفت بلکه بايد با فرهنگ سازي در جامعه، مردم را به سمت استفاده از دوچرخه و يا پياده روي در ترددهاي درون شهري سوق داد.

سرپرست شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: افراد متخصص و فعال در حوزه معاونت ترافيک و مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين مشغول فعاليت هستند که از زحمات آنان قدرداني مي کنم.

صفري اظهار کرد: با توجه به سرفصل هاي پيش رو، حوزه ترافيک در اولويت کاري مجموعه شهرداري قزوين قرار دارد تا مشکلات ترافيکي شهر را به بهترين شکل ممکن مديريت کنيم.

وي گفت: اگر به مشکلات ترافيکي اولويت داده نشود و درصدد رفع آن‌ها برنيايم، جنبه هاي مثبت شهر مانند ابنيه تاريخي آن گونه که بايد ديده نمي شود.

سرپرست شهرداري قزوين عنوان کرد: هدف از اين بازديد آشنايي بيشتر با همکاران در معاونت ترافيک و مرکز کنترل ترافيک بود و از زحمات مهندس ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين به دليل تلاش هاي بسياري که در اين حوزه انجام مي دهند، قدرداني مي کنم.

پايان پيام