دوشنبه ۱۳۹۶/۰۷/۰۳

ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

ستادمهر شهرداري قزوين در سال جاري به صورت ويژه فعاليت کرد

وهاب ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: با توجه به همزماني نخستين روز از ماه محرم با روز اول مهر در سال جاري که مراسم بازگشايي مدارس را داشتيم، ستاد مهر به صورت ويژه فعاليت کرد.

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، وهاب ميزاني در برنامه ويژه خبري از شبکه استاني قزوين افزود: در سال جاري بازگشايي مدارس با نخستين روز از ماه محرم همزمان شد که اين همزماني وظايف حوزه معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري را دوچندان کرد.

وي افزود: با توجه به اينکه نخستين روز ماه محرم در سال جاري با روز اول مهر همزمان شده بود بايد برنامه ريزي دقيق و منسجم تري تدوين مي کرديم تا بتوانيم با حداقل مشکلات نخستين روز از بازگشايي مدارس را سپري کنيم.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اشاره به سازمان‌ هاي زيرمجموعه اين معاونت عنوان کرد: 4 سازمان اتوبوسراني، تاکسيراني، حمل و نقل و پايانه هاي مسافربري تحت نظارت معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين فعاليت مي کند که هر يک از اين سازمان ها در ستاد مهر وظايفي برعهده داشت.

ميزاني تصريح کرد: شرح خدمات و برنامه هاي ويژه اي در قالب ستاد مهر براي هر يک از اين سازمان ها تدوين شده بود تا بتوانيم شرايط ايده آلي را در نخستين روز از ماه مهر داشته باشيم.

وي گفت: در کنار اين سازمان ها مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين و مرکز معاينه فني هم موظف بودند برنامه هاي خود را به موازات سازمان هاي چهارگانه تحت نظارت معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين پيش ببرند تا با مشکلي در ارائه خدمات روبرو نشويم.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه بسياري از موضوعات مطرح شده در قالب ستاد مهر فراتر از حيطه وظايف معاونت حمل و نقل و ترافيک است، با هماهنگي سرپرست شهرداري قزوين و تأکيدات ويژه شوراي شهر با همکاري حوزه خدمات شهري هم افزايي ويژه‌اي اتفاق افتاد.

ميزاني اظهار کرد: هم افزايي هاي انجام شده براي اين بود که  بتوانيم با کمک هم مسائل و مشکلاتي را که در سال هاي قبل هم مشاهده مي شد و گاها ممکن بود برنامه ريزي لازم براي آن انجام نشده باشد را مدنظر قرار داده و با برنامه ريزي مناسب از بروز آن ها جلوگيري کنيم.

وي يادآور شد: اميدوارم اقداماتي که اين معاونت در قالب ستاد مهر براي بازگشايي مدارس انجام داده مطلوب بوده و رضايت خاطر شهروندان به ويژه دانش آموزان و اولياي آنان را فراهم کرده باشد.

پايان پيام