پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۸/۱۸

ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

استقرار اتوبوس هاي ناوگان اتوبوسراني قزوين در مرز مهران

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: ناوگان اتوبوسراني شهرداري قزوين از چهارم تا 26 آبان ماه سال جاري به منظور جابجايي زائران اربعين در مرز مهران مستقر است.

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، وهاب ميزاني ضمن عرض تسليت به مناسبت فرارسيدن اربعين سرور و سالار شهيدان امام حسين(ع) افزود: با توجه به فرارسيدن ايام اربعين و استقبال مردم براي حضور در اين مراسم در شهر کربلا اقدامات لازم براي جابجايي زائران انجام شد.

وي عنوان کرد: در اين راستا ناوگان اتوبوسراني شهرداري قزوين از چهارم تا 26 آبان ماه سال جاري به منظور جابجايي زائران اربعين در مرز مهران مستقر است.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اشاره به اعزام 50 دستگاه اتوبوس براي جابجايي مسافران اربعين به مرز مهران تصريح کرد: علاوه برآن 800 دستگاه اتوبوس در کل کشور براي جابجايي زائران به منظور شرکت در مراسم اربعين در کربلاي معلي اعزام شده که مسئوليت و پشتيباني آن ها برعهده سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين است .

 ميزاني گفت: اين اتوبوس ها مسئوليت جابجايي زائران از پارکينگ اربعين (ورودي شهر مهران) تا ميدان اربعين (نقطه صفر مرزي) را برعهده دارند.

وي خاطرنشان کرد: سازمان پايانه هاي شهرداري قزوين هم  225 دستگاه اتوبوس براي جابجايي زائران حسيني به مرز مهران اعزام کرده که اين اتوبوس ها مسئوليت جابجايي حدود 10 هزار زائر را برعهده دارند.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين بازگشت زائران هم با برنامه ريزي انجام شده با استفاده از همين اتوبوس ها انجام مي شود.

ميزاني يادآور شد: چند اتوبوس از سازمان پايانه هاي شهرداري قزوين به منظور جابجايي زائران حسيني براي شرکت در مراسم اربعين به صورت مستقيم به کربلا اعزام شدند.

ميزاني در پايان با آرزوي بهره مندي از سفري معنوي براي زائران گفت: انشاء الله با ارائه خدمات مطلوبتر به هموطنان عزيز و کوشش در تحقق انجام ماموريت هاي محوله بيش از پيش در راستاي پيشبرد اهداف و برنامه هاي ابلاغي گام بر مي داريم و اعزام زائران امسال هم مانند سال‌هاي گذشته به بهترين شکل انجام شود و كمترين حوادث رانندگي را داشته باشيم.