دوشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۰۹

ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

سازمان‌هاي حوزه معاونت حمل و نقل شهرداري قزوين در آماده باش کامل قرار دارند

ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: به منظور خدمات رساني مطلوب به شهروندان سازمان هاي حوزه معاونت حمل و نقل شهرداري قزوين در آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ وهاب ميزاني افزود:به دنبال بارش برف در قزوين به منظور تسهيل در عبورومرور و کاهش مشکلات ترافيکي شهر با نمايندگان ايستگاه هاي 5  گانه پليس راهور هماهنگي هاي لازم انجام شد.

وي اضافه کرد:با توجه به اينکه وظايف مختلف حوزه ترافيک بر عهده سازمان هاي حوزه حمل و نقل و ترافيک است، تقسيم کار لازم بين سازمان هاي مربوطه انجام شد.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اشاره به وظايف محوله به سازمان ترافيک  ادامه داد: آماده باش پيمانکاران تابلو گذاري براي تعمير و يا تعويض تابلوهاي آسيب ديده، آماده باش پيمانکار چراغ هاي راهنمايي براي رفع خرابي  مشکلات ناشي از بارش برف و تميز کردن پله هاي پل هاي عابر پياده و به کار گيري تمهيدات لازم (انداختن موکت )براي جلوگيري از سر خوردن روي پله توسط سازمان ترافيک انجام شد.

ميزاني عنوان کرد: فعاليت جايگاه هاي سي ان جي به صورت شبانه روزي، آماده باش بودن خطوط تاکسيراني براي خدمت رساني به شهروندان و آماده باش شبکه تاکسي بيسيم 133 براي خدمت رساني به شهروندان از جمله اقداماتي است که انجام آن ها برعهده سازمان تاکسيراني قرار دارد.

وي تصريح کرد:همچنين نيروهاي بازرسي سازمان و هدايت تاکسي هاي گردشي و آژانسي به خطوط جهت خدمت رساني به شهروندان گرامي پايانه ها در حالت آماده باش قرار دارند.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت:برف روبي و نمک پاشي مسير حرکت عابرين پياده و مسافرين و همچنين مسير سواري ها به داخل پايانه مسافربري آزادگان قزوين به منظور سهولت در رفت و آمد انجام شده است.

240 دستگاه اتوبوس آماده خدمت رساني به شهروندان در روزهاي برفي

ميزاني اظهار کرد:سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين هم موظف شده در روزهاي برفي اقداماتي از قبيل تزريق ضد يخ گازوئيل براي  240 دستگاه اتوبوس و تجهيز 5 دستگاه اتوبوس به منظور خدمات جاده اي را انجام دهد.

وي بيان کرد:براي تسهيل در رفت و آمد شهروندان سازمان اتوبوسراني موظف است 240 دستگاه اتوبوس تحت نظارت خود را براي جابجايي شهروندان فعال کند.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين افزود:آماده باش تمام پرسنل فني در شيف شب، فعاليت تمام اتوبوس ها در سطح شهر و انتقال مسافرين گرفتار برف و کولاک در اتوبان محور قزوين به  زنجان و جاده قديم  به مساجد سطح شهر از ديگر وظايفي است که سازمان اتوبوسراني در روزهاي برفي بايد به صورت ويژه انجام دهد.

 ميزاني با اشاره به اقدامات مرکز کنترل ترافيک در روزهاي برفي خاطرنشان کرد:اجراي زمانبدي چراغ هاي راهنمايي تمام تقاطع هاي سطح شهر متناسب با شرايط جوي و ارايه گزارش تصادفات ترافيکي به پليس راهور شهرستان از اقدامات مرکز کنترل ترافيک به شمار مي رود.

وي اظهار کرد:بررسي لحظه اي ترافيک سطح شهر، حضور کارکنان مرکز کنترل ترافيک و معاونت حمل و نقل در مرکز و اطلاع رساني وضعيت سطح شهر به خدمات شهري  جهت رفع موانع ايجاد شده طبيعي و غيرطبيعي از ديگر وظايف اين مرکز در شرايط جوي فعلي است.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين يادآور شد:پخش شن و نمک توسط کاميون اماد در سطح توقفگاه، انتشار توصيه هاي لازم به رانندگان و راکبان موتور سوار و امداد رساني به يک دستگاه تريلي باري در زيرگذر اتوبان از ديگر اقداماتي است که تحت نظارت اين معاونت انجام شده است.

پايان پيام