یکشنبه ۱۳۹۱/۰۸/۲۸

عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

اقدامات سازمان ترافيک شهرداري قزوين جهت تدوين بودجه سال 92 آغاز شد

تشكيل جلسات کارشناسي جهت تهيه پروژه‌هاي پيشنهادي براي بودجه سال 92 در سازمان حمل و نقل و ترافيك آغاز شد.

 

اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: بر اساس نيازسنجي‌هاي انجام شده و طرح‌هاي مصوب در سال‌هاي گذشته، نسبت به تدوين بودجه سال 92 اقدام شده است.
وي اصلاحات هندسي معابر و تقاطع ها، نگهداري، نصب و ساماندهي علائم ترافيکي، تجهيز و نصب چراغ هاي راهنمايي، توسعه پارکينگ‌هاي عمومي وکارت پارک را از مهم ترين طرح‌هاي مصوب اعلام كرد.
عرشيان پيش بيني كرد: در سال آتي اين سازمان نسبت به تهيه طرح‌هاي مطالعاتي با رويکرد جديد در جهت ارتقا و ساماندهي سيستم حمل ونقل شهري اقدام كند.
وي ادامه داد: پس از برگزاري جلسات متعدد با پليس راهور در اين خصوص و تدوين بودجه، هماهنگي‌هاي لازم با مناطق سه گانه  شهرداري انجام مي‌شود كه با جمع بندي و تأييد ، موارد در هيأت مديره اين سازمان طرح و پس از تصويب،  قابل ارائه  در صحن شواري شهر مي‌گردد.
عرشيان بيان كرد: با توجه به طولاني بودن برگزاري تشريفات قانوني جهت تعيين پيمانکار صلاحيت دار و محدوديت فصل کاري، اين سازمان در نظر دارد در ماه‌هاي پيش رو که به لحاظ شرايط آب و هوايي عمليات عمراني کاهش مي‌يابد، اقدام به تهيه نقشه مشخصات و اسناد پروژه‌هاي مربوطه نمايد كه پس از تصويب اعتبارات بودجه در سال جاري مناقصات قابل پيگيري مي باشد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط