شنبه ۰۷۷۵/۱۱/۲۳

ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

عملکرد سازمان هاي تابعه معاونت ترافيک شهرداري قزوين در فروردين ماه سال جاري تشريح شد

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با تشريح عملکرد سازمان هاي تابعه اين معاونت در فروردين ماه سال جاري گفت: خدماتي که سازمان هاي تابعه اين معاونت در نخستين ماه سال جاري به شهروندان و مسافران ورودي به شهر قزوين ارائه دادند، رضايت بخش بود.

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ وهاب ميزاني افزود: در نخستين روزهاي سال جديد که تعطيلات نوروز را داشتيم، سعي کرديم با هماهنگي سازمان هاي تابعه مطلوب ترين خدمات را به شهروندان و مسافران نوروزي ارائه دهيم.

وي عنوان کرد: هماهنگي هاي لازم با هر يک از سازمان هاي تابعه اين معاونت انجام شد تا هر يک از اين سازمان ها با توجه به رسالتي که برعهده دارند، ارائه خدمت کرده و خاطره خوشي از نوروز 97 براي شهروندان و به ويژه مسافران نوروزي رقم بزنيم.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين  با اشاره به عملکرد سازمان تاکسيراني در نوروز  97 تصريح کرد:  نيروهاي اجرايي سازمان تاکسيراني در 10 روز پاياني سال گذشته به منظور مديريت و کاهش تأثير ناوگان حمل و نقل عمومي در ترافيک شهري و نظم بخشيدن به فعاليت ناوگان تاکسيراني، از ساعت17 تا 21 بعدازظهر در مرکز مانيتورينگ کنترل ترافيک شهرداري قزوين حضور داشتند.

ميزاني گفت: از اول تا دهم فروردين ماه سال جديد با توجه به  مسدود شدن بخشي از ميدان آزادي و ايجاد ترافيک در خيابان پيغمبريه، عوامل بازرسي سازمان تاکسيراني به منظور جلوگيري از توقف تاکسي ها و ساير خودروها در خطوط تاکسي و روان سازي ترافيک در خيابان پيغمبريه حضوري فعال داشتند.

وي بيان کرد: دريافت يک هزار و 500 تماس تلفني در 3 نوبت کاري توسط تاکسي بي سيم133، اختصاص 22 دستگاه ون و 15 دستگاه تاکسي به نيروي انتظامي براي مديريت چهارشنبه پايان سال، اختصاص 15 دستگاه تاکسي به سپاه ناحيه قزوين براي مديريت چهارشنبه پايان سال، اختصاص 10  دستگاه تاکسي به نيروي انتظامي براي گشت زني شبانه روزي در سطح شهر از ديگر اقدامات نوروزي سازمان تاکسيراني در نوروز 97 بود.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اشاره به اقدامات سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين در نوروز سال جاري افزود: در ايام نوروز خدمات پارکينگ هاي مهر و ماه، طهماسبي، ملکي، مظاهري و برخي ديگر از پارکينگ هاي خيابان امام خميني(ره) از چهارم تا سيزدهم فروردين ماه سال جاري به صورت رايگان به مراجعه کنندگان ارائه  شد.

ميزاني اضافه کرد: در قالب ستاد نوروزي اقدامات متنوعي از قبيل ايمن سازي معابر، تعويض استوانه هاي معيوب، نصب گل ميخ در نقاط حادثه خير، تعطيلي طرح کارت پارک، نصب تابلوي راهنماي مسير در اتوبان زنجان-قزوين-تهران، شست و شوي علائم و ملزومات ترافيکي و تجهيز و نوسازي چراغ هاي راهنمايي سطح شهر انجام شد.

وي ادامه داد: برپايي غرفه دنياي ترافيک در نمايشگاه فرهنگ و سنن،  اجراي طرح عابريار با استفاده از کاراکتر نمايشي حاجي فيروز و تن پوش هاي عروسکي با اهداي هديه به کودکان و نوجوانان از ديگر اقدامات سازمان حمل و نقل و ترافيک در ايام نوروز سال جاري به شمار مي رود.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با بيان عملکرد سازمان پايانه هاي شهرداري قزوين گفت: هدايت مسافران در راه مانده، همکاري با شرکت‌هاي مسافربري و شارژ کپسول‌هاي آتش نشاني از اقدامات استقبال از بهار 97 در اين سازمان بود.

ميزاني تصريح کرد: به منظور خدمات رساني به شهروندان و مسافران نوروزي در ايام عيد کارواش‌هاي پايانه آزادگان و غرب قزوين به صورت مستمر آماده ارائه خدمات به شهروندان بود.

وي حضور شبانه روزي کارشناس چراغ راهنمايي در مرکز کنترل ترافيک از از جمله اقدامات مرکز کنترل ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد و گفت: تغيير زمان بندي چراغ هاي راهنمايي متناسب با شرايط ترافيکي، رصد و نظارت بر شرايط ترافيکي و اطلاع رساني به پليس راهور  جهت رفع گره هاي ترافيکي و اطلاع رساني به عوامل اجرائيات مناطق شهرداري جهت رفع سد معبر در معابر پر تردد ترافيکي از جمله اقدامات مرکز کنترل ترافيک در نوروز به شمار مي رود.

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد:  از ديگر اقدامات مرکز کنترل ترافيک در ايام نوروز مي توان به اعزام عوامل بازرسين تاکسيراني و اتوبوسراني به سطح شهر  جهت رفع گره هاي ترافيکي، اطلاع رساني خاموشي و خرابي چراغ هاي راهنمايي، نظارت بر اتوبوس ها و تاکسي هاي در سطح شهر و بازديد ميداني توسط نماينده معاونت ترافيک از معابر سطح شهر در ساعت اوج ترافيک اشاره کرد.

 

پايان پيام

تصاویر مرتبط