سه‌شنبه ۱۳۹۷/۰۴/۱۲

گوهانگ، مدیرعامل دفتر ایران شرکت بین المللی نورینکو:

فعالیت شرکت نورینکو در ایران از نزدیک به 40 سال پیش آغاز شده است

جیانگ گوهانگ، مدیرعامل دفتر ایران شرکت بین المللی نورینکو گفت: فعالیت شرکت نورینکو در ایران از نزدیک به 40 سال پیش آغاز شده است.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ گوهانگ در نشست امضای تفاهم نامه همکاری میان شهرداری قزوین و شرکت بین المللی نورینکو، افزود: شرکت نورینکو از مجموعه شرکت های دولت چین محسوب می شود که در زیرمجموعه های مختلفی در ایران فعالیت دارد.
وی با بیان اینکه این شرکت از زیرمجموعه های شرکت نورینکو در حوزه حمل و نقل ریلی از سال 1995 فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است، عنوان کرد: این شرکت در لیست شرکت های بین المللی در حوزه حمل و نقل ریلی قرار دارد و خط 3، 4 و 5 متروی تهران را راه اندازی کرده است.
مدیرعامل دفتر ایران شرکت بین المللی نورینکو تصریح کرد: در این سال ها شرکت واگن سازی تهران با همکاری این شرکت تأسیس شده که 23 درصد سهام آن برای شرکت نورینکو است.
گوهانگ با اشاره به اینکه تمامی پروژه های این شرکت به صورت فاینانس برای کشور های دیگر اجرا می شود، گفت: برای امضای این تفاهم نامه چندین جلسه کارشناسی تا کنون برگزار شده است و افتخار می کنیم که بتوانیم اولین تراموای کشور ایران را در قزوين احداث کنیم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط