سه‌شنبه ۱۳۹۷/۰۴/۱۲

گوهانگ، مدیرعامل دفتر ایران شرکت بین المللی نورینکو در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی شهرداری قزوین:

احداث تراموا در شهر قزوین تصمیمی منطقی بوده است

جیانگ گوهانگ، مدیرعامل دفتر ایران شرکت بین المللی نورینکو گفت: احداث تراموا در شهر قزوین تصمیمی منطقی بوده است.

گوهانگ در گفتگوی اختصاصی با اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین افزود: سیستم حمل و نقل عمومی تراموا از گذشته وجود داشته اما در سال های اخیر از پیشرفت قابل ملاحظه ای  برخودار شده است.
وی با بیان اینکه احداث مترو نیازمند هزینه بسیار زیادی است، عنوان کرد: در حال حاضر برخی شهرها با مشکل ترافیک روبرو هستند اما هزینه زیاد احداث مترو برای مسئولان شهری اقتصادی نیست که در این صورت می توانند با راه اندازی تراموا با هزینه کمتر نسبت به مترو و ظرفیت بیشتر نسبت به اتوبوس، نیاز شهر خود را تأمین کنند.
مدیرعامل دفتر ایران شرکت بین المللی نورینکو تصریح کرد: برای شهر قزوین احداث تراموا، تصمیمی منطقی است و موجب توسعه حمل و نقل شهری قزوین نیز خواهد شد و طرح TOD (توسعه هدفمند حمل و نقل) را پوشش خواهد داد.
گوهانگ با تأکید بر اینکه اجرای هر پروژه ای باید موجب آبادانی و توسعه شهر شود، گفت: اجرای تراموا به طول 7 کیلومتر می تواند این هدف را در شهر قزوین محقق کند.
وی با بیان اینکه تیم بررسی و کارشناسی شرکت نورینکو برای احداث تراموا تشکیل شده است، عنوان کرد: به زودی طرح پیشنهادی فنی و مالی این پروژه به شهرداری قزوین ارائه می شود تا با انتخاب بهترین طرح فنی و فاینانس، مراحل اجرایی آن آغاز شود.
گفتنی است؛ پس از این گفتگو، نشان شهروندی قزوین از سوی مدیر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری به مدیرعامل دفتر ایران شرکت بین المللی نورینکو اهدا شد.
پایان پیام

تصاویر مرتبط