یکشنبه ۱۳۹۷/۰۷/۰۱

میزانی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

تغییر ساعت فعالیت ناوگان اتوبوسرانی از ابتدای مهرماه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی در نیمه نخست سال بیشتر از نیمه دوم آن است که با این افزایش ساعت در خدمات دهی به شهروندان موفق به جلب رضایت آن ها شده ایم.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، وهاب میزانی افزود: در ایام فصل تابستان که با افزایش ساعات روز روبرو هستیم، مدت زمان سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی افزایش می یابد.

وی عنوان کرد: بر این اساس در نیمه نخست هر سال ناوگان اتوبوسرانی یک ساعت بیشتر از نیمه دوم سال آماده سرویس دهی به شهروندان است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در ایام فصل تابستان سال جاری نیز این روند رعایت شده و با افزایش یک ساعته خدمات دهی ناوگان تاکسیرانی موفق به جلب رضایت شهروندان شدیم به گونه ای که تاکنون موردی مبنی بر اعتراض شهروندان نسبت به کمبود ساعت سرویس دهی ناوگان تاکسیرانی به این معاونت گزارش نشده است.

میزانی گفت: ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قزوین با عمل به برنامه ارائه شده توسط سازمان مربوطه تمام ساعات اعلام شده تردد را پوشش داده و سعی شد خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه شود.

وی بیان کرد:  با توجه به اینکه در پایان فصل تابستان و ایام بازگشایی مدارس قرار داریم، ناوگان اتوبوسرانی نیز مانند سایر نهادهای مرتبط با خدمات دهی به دانش آموزان آماده سرویس دهی به این قشر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: تمام تلاش همکاران ما در سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به شهروندان است تا با ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی بتوانیم ضمن کاهش بار ترافیکی معابر در راستای کاهش آلودگی هوا و کاهش مصرف سوخت نیز گام برداریم.

تصاویر مرتبط