پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۷/۱۹

مهربان، کارشناس مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

تقدیر از مأموران انتظامی مستقر در مرکز کنترل ترافیک

کارشناس مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین گفت:به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی و به پاس قدردانی از مأموران نیروی انتظامی مستقر در مرکز کنترل ترافیک لوح های تقدیری به آن‌ها اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ پرویز مهربان افزود:با توجه به ماهیت فعالیت مرکز کنترل ترافیک یکی از مأموریت های این مرکز،همکاری با نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به فعالیت مرکز کنترل ترافیک عنوان کرد:کنترل وضعیت تردد خودروها به ویژه در شرایط ترافیک و بحرانی یکی از مهمترین مأموریت های این مرکز به شمار می رود.

مهربان گفت:این مرکز به منظور بهره برداری از تجهیزاتی که در اختیار دارد از وجود  مأموران نیروی انتظامی نیز بهره مند می شود.

وی بیان کرد:با توجه به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی به پاس قدردانی از تلاش های مأموران نیروی انتظامی مستقر در مرکز کنترل ترافیک شهرداری از سوی محمد رشوند-مدیر مرکز به این افراد  لوح  تقدیر اهدا شد.

کارشناس مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد:امید است با بهره مندی از پتانسیل نیروی انتظامی در این مرکز بتوانیم خدمات مطلوبی به شهروندان ارایه دهیم.

کارشناس مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد:امید است با بهره مندی از پتانسیل نیروی انتظامی در این مرکز بتوانیم خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه دهیم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط