پنجشنبه ۱۳۸۹/۱۱/۲۱

سازمان حمل ونقل وترافيك شهرداري قزوين بطور رسمي آغاز به كار كرد

معاون حمل نقل وترافيك شهرداري قزوين از آغاز به كار رسمي سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين در زير مجموعه ساختار اين معاونت خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين؛ سيد مهدي يدي همداني، معاون  شهردار و رئيس هيئت مديره سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري  اظهار كرد : بنا به ابلاغ و تصويب اساسنامه سازمان حمل ونقل وترافيك شهرداري قزوين از سوي وزير كشور و اعلام رسميت يافتن اين سازمان از سوي شهردار قزوين، اولين جلسه شوراي اين سازمان در  29 دي 1389 تشكيل و در اين جلسه به تبيين شرح وظايف، منابع درآمدي، ساختار هيئت مديره، انتخاب مدير عامل و ساير مفاد مهم اساسنامه پرداخته شد.
همداني  در خصوص انتخاب اعضاء هيئت مديره خاطر نشان كرد: بنابر پيشنهاد مطرح شده در جلسه، آقايان دكتر بهنام اميني و مهندس علي فرخ زاد به عنوان اعضاي اصلي هيئت مديره و آقاي ناصر نقي پور به عنوان عضو علي البدل هيئت مديره، هر يك به مدت دو سال انتخاب شدند.
وي همچنين درخصوص انتخاب مدير عامل سازمان حمل ونقل و ترافيك شهرداري قزوين  تصريح كرد: بنا به پيشنهاد و تآييد اعضاي شوراي سازمان، مهندس اسماعيل عرشيان، مدير هماهنگي و نظارت بر اجراي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين به عنوان سرپرست سازمان منصوب گرديد.
همداني با اشاره به نحوه چگونگي تشكيل سازمان حمل ونقل وترافيك شهرداري قزوين اظهار كرد پس از ارائه پيشنهاد تشكيل اين سازمان از سوي شهرداري به شوراي اسلامي شهر قزوين و مصويه  28 آبان 1388 شوراي اسلامي شهر قزوين در اين خصوص، موضوع از طريق استانداري قزوين به وزارت كشور منعكس شد و نهايتاً در ت 26 اسفند 1388 تصويب اساسنامه سازمان حمل و نقل وترافيك شهرداري قزوين از سوي وزارت كشور به استانداري و شهرداري قزوين ابلاغ گرديد.
شايان ذكر است كه معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري پيش از اين در زير مجموعه خود داراي سه سازمان اتوبوسراني قزوين و حومه، مديريت و نظارت بر تاكسيراني و پايانه هاي مسافربري بود كه سازمان حمل و نقل و ترافيك به عنوان چهارمين سازمان تابعه اين معاونت، وظيفه انجام پروژه هاي اجرايي اين معاونت در حوزه مهندسي ترافيك را بر عهده خواهد داشت.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط