پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۰۸

کاهش تصادفات فوتی ؛ اولویت ترافیکی سال99 شهرداری قزوین

شیما زرآبادی پور، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین ، کاهش آمار فوتی و جرحی تصادفات درون شهری را اولویت فعالیت های این معاونت درسال 99 عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ زرآبادی پور با تاکید بر حمل و نقل انسان محور دربرنامه های آتی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت: در نظرداریم سال آینده، با توسعه حمل و نقل همگانی مبتنی برعدالت اجتماعی، توسعه حمل و نقل  عمومی پاک و توجه به قانون مداری، در زمینه کاهش آمار فوتی و جرحی در تصادفات درون شهری گام برداریم.

وی افزود: همچنین با شناسایی نقاط قوت در مسیر ترددهای درون شهری، با همکاری دستگاه های ذی‌ربط و تجزیه و تحلیل اطلاعات دریافتی سعی خواهیم کرد، با اجرای طرح های آرام سازی ترافیکی، مهندسی ترافیک و ایمن سازی نقاط حادثه خیز، اعمال قانون و نیز فرهنگ سازی عمومی، آمار تصادفات رانندگی و خسارت های جانی و مالی ناشی از آن را در شهر قزوین کاهش دهیم.

زرآبادی پور بااشاره به اهمیت حفظ جان و آسایش شهروندان نزد شهرداری تصریح کرد: افزایش احداث پل های عابر پیاده، افزایش دوربین های نظارتی و ثبت تخلفات رانندگی، نصب تابلوهای کاهش سرعت در معابر پرخطر، اصلاح هندسی معابر و ... از اقداماتی است که در زمینه افزایش ایمنی تردد های درون شهری موثر خواهد بود.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ضمن تاکید بر فرهنگ سازی ترافیکی در بین شهروندان با هدف کاهش تصادفات گفت: دراین زمینه شهرداری قزوین اجرای طرح آموزش شهروندی را برای شهروندان به ویژه دانش آموزان آغاز کرده و این طرح با هماهنگی آموزش و پرورش درسال آینده نیز با قوت پیگیری و اجرا خواهد شد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط