پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۵

زر آبادی پور:

وسایل حمل و نقل عمومی همه روزه ضد عفونی می شود

شیما زرآبادی پور، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، از اقدامات این معاونت در راستای کنترل ویروس کرونا خبرداد.

 به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ زر آبادی پور با بیان اینکه سلامت شهروندان مهمترین سرمایه شهرداری قزوین است، افزود: با شدت یافتن انتشار ویروس کرونا و هشدارهای وزارت بهداشت و درمان و مسئولین شهری، اتوبوس ها، تاکسی ها و ون های درون شهری برای حفظ سلامت شهروندان، همه روزه ضد عفونی و گند زدایی می شود.  

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با راه اندازی کارواش مخصوص ناوگان عمومی در توقفگاه امام علی (ع)، همه روزه رانندگان تاکسی، وسایل نقلیه خود را به صورت رایگان ضد عفونی می کنند و محلول ضد عفونی کننده دریافت می کنند.

زر آبادی پور با تاکید بر اقدامات شهرداری برای حفظ بهداشت و تأمین سلامت شهروندانی که ناوگان عمومی حمل و نقل را به عنوان وسیله تردد انتخاب می‌کنند، گفت: از جمله  اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، ضد عفونی جایگاه های CNG و بنزین و از مهمترین اقدامات معاونت شستشوی همه روزه ناوگان حمل و نقل عمومی به خصوص اتوبوس ها،مینی بوس ها و ون ها بوده که تاحدودی بتوانیم آرامش و امنیت را به شهروندان گرامی باز گردانیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر اقدامات انجام شده در کارواش ضدعفونی کننده  و شستشوی همه روزه ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری، دفاتر آژانس و خودروهای آن ها نیز ضدعفونی و شستشو می شوند.

زرآبادی پور با اشاره به تلاش بی وقفه شهرداری قزوین در مبارزه با ویروس کرونا، بیان کرد: ضدعفونی عرشه پل ها، پله برقی ها و آسانسورها نیز شروع شده و تا پاکسازی کامل این ویروس به صورت روزانه ادامه خواهد داشت.

 لازم به ذکر است؛ در روزهای اخیر ساختمان مناطق، سازمان ها و ارگان های زیر مجموعه شهرداری قزوین توسط سازمان اتوبوسرانی با محلول مخصوص، ضدعفونی و گند زدایی شده است.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط