دوشنبه ۱۳۹۹/۰۲/۰۸

زرآبادی پور :

کالاهای اینترنتی بارعایت الزامات بهداشتی حمل می شود

شیمازرآبادی پور،سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از رعایت الزامات بهداشتی توسط ناوگان حمل بار و مسافر شهری در جابه جایی کالاهای اینترنتی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ زرآبادی پور با اشاره به این که با فراگیر شدن ویروس کرونا و تشویق افراد به عدم خروج از منزل، خرید از فروشگاه ها و کسب و کارهای اینترنتی به گزینه ای مطلوب برای شهروندان تبدیل شده است، گفت: ضروری است در تمام مراحل زنجیره عرضه کالا و ازجمله حمل و ارسال سفارش مشتریان ، موارد بهداشتی و توصیه های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا رعایت و اجرا شود.

وی با مرور توصیه های بهداشتی مربوط به حمل کالاهای اینترنتی، خاطر نشان کرد: ضدعفونی وسایل حمل و نقل کالاهای ارسالی، پایش سلامت کارکنان بخش حمل و نقل عمومی شهری و الزام رانندگان به شستشو و ضدعفونی مرتب دست ها و استفاده از ماسک و دستکش از اقداماتی است که در راستای کمک به تامین سلامت شهروندان و جلوگیری از هرگونه اختلال در دریافت محموله های خریداری شده از سوی مشتریان توسط ناوگان حمل و نقل شهری اعم از تاکسیرانی و ناوگان تحت نظر شرکت های مسافربری اینترنتی اجرا می شود.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با تاکید بر اینکه رعایت نکات بهداشتی تنها متوجه کسب و کارهای اینترنتی و ناوگان حمل و نقل نیست، گفت: مصرف کنندگان نیز با رعایت موارد بهداشتی می توانند ریسک آلودگی بسته های دریافتی را کاهش دهند.

وی افزود: لازم است مصرف کنندگان، اقلام خریداری شده را پیش از ورود به محل سکونت ضدعفونی کرده و در صورت عدم امکان، بسته های سفارشی را در محل مناسبی قرار دهند تا پس از جابه جایی اقلام داخل آن، محل قرار گیری را ضدعفونی کنند و بسته بندی اولیه را دور بیندازند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط