سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۷/۲۲

به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت؛

دیدار مدیران ترافیکی شهرداری قزوین با رییس پلیس راهور

به مناسبت پاسداشت هفته نیروی انتظامی، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین و مدیران مجموعه‌های تابعه با رییس پلیس راهور استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ به مناسبت پاسداشت هفته نیروی انتظامی، شیما زرآبادی‌پور سرپرست معاونت به همراه مدیران مجموعه‌های تابعه با رییس پلیس راهور استان دیدار کرد.

زرآبادی‌پور در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته ناجا طی سخنانی اظهار کرد: قزوین در حوزه ترافیک می‌تواند پایلوت بسیاری از موضوعات باشد؛ چرا که شرایط و زیرساخت‌های خوبی در آن مهیاست و با تعاملات سازنده میان مجموعه‌های ذی‌ربط می‌توان از آن به بهترین شکل بهره برد؛ مشروط به اینکه تمام دستگاه‌های مربوطه با عزم جدی پای کار باشند.

او افزود: مطلوب است در دیدارها، نشست‌ها و سایر تعاملات میان شهرداری و پلیس راهور، چالش‌ها و نیازهای موجود در حوزه ترافیک احصا و با مسئولان استانی مطرح و بررسی کنند تا به نتیجه برسد.

رییس پلیس راهور استان قزوین هم در این دیدار گفت: شهرداری و پلیس راهور باید در کنار یکدیگر حرکت کنند تا ثمره آن نظم و پیشرفت امور باشد و به بهترین نحو نصیب مردم شود.

مهرداد حسن‌پور با تاکید بر لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های دخیل در امر ترافیک ادامه داد: باید توجه داشت که ایجاد ترافیک روان صرفا وظیفه این دو نهاد نیست؛ بلکه بسیاری از دستگاه‌ها هم در این زمینه دارای نقش و مسئولیت هستند و عمل نکردن به آن، ترافیک سطح شهر را تحت تاثیرات منفی قرار می‌دهد.

در پایان این دیدار با اهدای لوح از خدمات پلیس راهور استان قدردانی شد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط