سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۷/۲۹

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

خسارت 23 میلیارد تومانی کرونا به حوزه ترافیک شهر قزوین

شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از خسارت حدود 23.5 میلیارد تومانی کرونا به حوزه‌های تحت مدیریت خود تا پایان شهریورماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ شیما زرآبادی‌پور با اشاره به آمار خسارت ریالی کرونا به زیرمجموعه‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا از یکم اسفندماه 98 تا پایان شهریورماه 99 حدود 23.5 میلیارد تومان خسارت به این حوزه وارد کرده است.


او افزود: در این مدت سازمان حمل‌ونقل و ترافیک حدود 850 میلیون تومان خسارت ناشی از کاهش درآمد پارکینگ‌ها و کارت پارک‌ها و... داشته و در سازمان اتوبوسرانی خسارت کرونا شامل تعطیلی و کاهش ظرفیت ناوگان، کاهش مسافر و... به مبلغ 11 میلیارد و 150 میلیون تومان بوده است.


این مسئول با بیان اینکه مرکز معاینه فنی شهید رجایی خسارتی نداشته است، ادامه داد: تاکسیرانی 8 میلیارد و 200 میلیون تومان خسارت ناشی از کاهش درآمد صدور پروانه، زیان رانندگان، کاهش درآمد جایگاه‌های سی.ان.جی و... داشته و به مرکز کنترل ترافیک یک میلیارد و 900 میلیون تومان بر اثر ایجاد تاخیر در خرید دوربین‌ها به دلیل شیوع کرونا خسارت وارد شده است.


زرآبادی‌پور همچنین خسارت وارده از کرونا به سازمان پایانه‌های مسافربری را یک میلیارد و 400 میلیون تومان به دلیل کاهش درآمدها عنوان کرد.


پایان پیام

تصاویر مرتبط