چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۸/۱۴

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

رسیدگی به 56 تماس مردمی در حوزه کنترل ترافیک قزوین

شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از رسیدگی به 56 تماس مردمی در حوزه کنترل ترافیک این شهر در هفت ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ زرآبادی‌پور اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه 56 تماس مردمی با سامانه 137 شهرداری در حوزه مرکز کنترل ترافیک شهر قزوین مورد رسیدگی قرار گرفت.

او با بیان اینکه عمده این تماس‌ها مرتبط با سئوال، درخواست یا پیشنهاد درباره چراغ‌های راهنمای سطح شهر بوده است، افزود:  این موضوع 98 درصد درخواست‌ها را شامل می‌شود و 2 درصد باقیمانده مربوط به تابلوی سرعت‌سنج بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ارتباط دوسویه این معاونت با شهروندان منجر به شفافیت و پاسخگویی به بسیاری از ابهامات می‌شود، ادامه داد: رسیدگی به درخواست‌های شهروندان تاکنون رضایت آنان را در پی داشته و بنای معاونت ترافیک بر تداوم و تقویت این ارتباط است.

زرآبادی‌پور بیان کرد: علاوه بر سامانه 137 شهرداری، صفحه اینستاگرامی این معاونت به نشانی @trafficqazvin به عنوان پل ارتباطی میان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و شهروندان عمل می‌کند و همشهریان می‌توانند نظرات، خواسته‌ها، طرح‌ها، پیشنهادها و انتقادات خود را از این طریق نیز با این معاونت مطرح کنند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط