چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۹/۲۶

به مناسبت روز حمل‌ونقل صورت گرفت؛

اهدای خون جمعی از خانواده حمل‌ونقل شهرداری قزوین

جمعی از اعضای خانواده حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین به مناسبت گرامیداشت روز ملی حمل‌ونقل خون اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جمعی از اعضای خانواده حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین به مناسبت گرامیداشت 26 آذر، روز ملی حمل‌ونقل با حضور در پایگاه انتقال خون شهر قزوین، به همنوعان خود خون اهدا کردند.

در این برنامه که سعید جهانگیری مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین و محسن ایرانخواه مدیر مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی شهرداری نیز شرکت داشتند، کارکنانی از ستاد معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و چهار مورد از زیرمجموعه‌های آن شامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، سازمان پایانه‌های مسافربری، مرکز کنترل ترافیک شهرداری و مرکز معاینه فنی شهرداری خون خود را به همنوعان نیازمند به خون اهدا کردند.

گفتنی است؛ با توجه به شیوع کرونا و به منظور جلوگیری از ازدحام در پایگاه انتقال خون، در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته با  اداره‌کل انتقال خون قزوین، مقرر شده است ستاد و 6 زیرمجموعه تابعه آن، در طول هفته طبق جدول زمانبندی برای اهدای خون مراجعه کنند.

بر این اساس 26 و 27 آذرماه برای ستاد و چهار زیرمجموعه نامبرده درنظر گرفته شده و بناست کارکنان و رانندگان تحت نظارت سازمان تاکسیرانی در روزهای 28 و 29 آذرماه و کارکنان و رانندگان تحت نظارت سازمان اتوبوسرانی در روزهای 30 آذر و یکم دی‌ماه برای اهدای خون مراجعه کنند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط