یکشنبه ۱۳۹۹/۰۹/۳۰

به مناسبت هفته حمل‌ونقل صورت گرفت؛

دیدار مدیران ترافیکی شهرداری قزوین با رئیس‌کل دادگستری

به مناسبت هفته حمل‌ونقل، مدیران ترافیکی شهرداری قزوین با رئیس کل دادگستری دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ به مناسبت هفته حمل‌ونقل، مدیران ترافیکی شهرداری قزوین با حجت‌الاسلام نوراله قدرتی، رئیس کل دادگستری دیدار و در خصوص مسائل این حوزه گفت‌وگو کردند.

رئیس‌کل دادگستری قزوین در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته حمل‌ونقل اظهار کرد: عملکرد فعالان حوزه حمل‌ونقل چنان حائز اهمیت است که در صورت نبودن آن، امور بر هم می‌خورد و در واقع این بخش، در زندگی شهروندان و مدیریت شهر نقش کلیدی و حساس دارد.

حجت‌الاسلام قدرتی افزود: شهرداری به تنهایی قادر به حل مشکلات و جلوگیری از بحران نیست؛ بلکه باید تمام دستگاه‌های دخیل، پای کار بیایند.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین نیز طی سخنانی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای حوزه تحت مدیریت خود و انتخاب راهبرد "راه مشترک، مسئولیت مشترک" برای معاونت ترافیک اظهار کرد: بر اساس طرح جامع و طرح TOD، طرحی برای ساماندهی پایانه‌های سطح شهر تهیه شده؛ ضمن اینکه علاوه بر فعالیت‌های تاکسیرانی، در حوزه اتوبوسرانی نیز برنامه‌هایی نظیر اصلاح خطوط و... در دستور کار قرار دارد.

شیما زرآبادی‌پور با اشاره به برنامه‌ریزی برای رفع نقاط حادثه‌خیز به خصوص در پنج نقطه دارای اولویت افزود: برای اجرای برنامه‌های خود نیاز به حمایت بیشتر دستگاه قضا و ایفای نقش دستگاه‌های ذی‌ربط داریم.

پایان پیام

تصاویر مرتبط