چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۱۷

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین:

مدیران نواحی، مسائل ترافیکی را به معاونت ترافیک انتقال دهند

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خواستار انتقال مسائل ترافیکی نواحی شهری به این معاونت از طریق مدیران نواحی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ به منظور بررسی مسائل ترافیکی موجود در نواحی شهری شهرداری قزوین، نشست مشترک مدیران ترافیکی شهرداری با مدیران نواحی در سالن جلسات شهید غلامی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری برگزار شد.
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در این نشست طی سخنانی اظهار کرد: از آنجا که مدیران نواحی شهری به واسطه ارتباط مستقیم با مردم، در جریان خواسته‌های آنان و شرایط هر منطقه از نظر ترافیکی، عمرانی، سلامت، فرهنگی و... هستند، می‌توانند به عنوان پل ارتباطی میان مردم و شهرداری عمل کنند و تسهیلگر مسائل باشند.
شیما زرآبادی‌پور افزود: این معاونت اقدامات و فعالیت‌های خود را بر اساس راهبرد «راه مشترک؛ مسئولیت مشترک» پیگیری می‌کند؛ راهبردی که بر مسئولیت مشترک شهروندان در بخش ترافیک تاکید دارد.
او ادامه داد: شهروندان به واسطه آگاهی و مناعت طبعی که دارند، با ما همراه هستند که نمونه این موضوع، تماس‌های شهروندان در جریان ارتباط مستقیم مردمی مدیران ترافیکی از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری در هفته حمل‌ونقل بود و ما نیز باید برای تامین خواسته‌های آنان تلاش کنیم.
در این نشست مدیران سازمان‌ها و مراکز تابعه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین نیز در آن حضور داشتند، پس از اظهار نظرهای مدیران نواحی شهری، مدیران ترافیکی شهرداری به برخی از مسائل مطروحه پاسخ دادند و مابقی موارد نیز در دستور کار بازدید، بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
پایان پیام

تصاویر مرتبط