دوشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۷

در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور صورت می‌گیرد؛

ارائه تجربیات موفق قزوین در کاهش تلفات تصادفات درون‌شهری

شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین تجربیات موفق قزوین در زمینه کاهش تلفات تصادفات درون‌شهری در شصت و چهارمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ زرآبادی‌پور اظهار کرد: یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور با دو دستور کار و با حضور اعضای این شورا و مدعوین مرتبط از جمله مسئولانی از استان قزوین در هفته جاری برگزار می‌شود.

او افزود: یکی از محورهای جلسه که در آن معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، شهردار قزوین، رئیس پلیس راهور استان و سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین حضور دارند، ارائه تجربیات موفق در کاهش تلفات تصادفات درون‌شهری در شهرهاری استان از جمله شهر قزوین است که استانداری آن را ارائه می‌کند.

این مسئول اصلاح قوانین تبلیغ روی ناوگان تاکسیرانی شهری را دستور کار دیگر این جلسه عنوان کرد که اتحادیه تاکسیرانی کشوری به ارائه آن می‌پردازد.

یادآور می‌شود؛ معاون سازمان برنامه و بودجه، رئیس شورای عالی استانها، معاون سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس پلیس راهور ناجا، معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اعضای شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور هستند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط