سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۳/۱۱

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد؛

اصلاح هندسی 6 نقطه شهر قزوین در سال 99

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از اصلاح هندسی 6 نقطه در این شهر طی سال 99خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ شیما زرآبادی‌پور اظهار کرد: سال 99 تعداد 6 نقطه از شهر قزوین اصلاح هندسی شد که شامل ورودی باغ نشاط، بلوار حکیم، خیابان ورودی بیمارستان کوثر، تقاطع خیابان قائم-پیروزی، تقاطع بلوار باهنر-مدیریت و همچنین میدان مادر بود.

او افزود: این اصلاح هندسی‌ها به وسیله سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری به عنوان یکی از 6 زیرمجموعه‌ی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک صورت گرفته و در سال جاری نیز اصلاح هندسی برخی نقاط دیگر در دستور کار قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه اصلاح هندسی تقاطع صدا و سیما نیز در کمیته فنی شورای ترافیک استان تصویب شده است، ادامه داد: پروژه‌های اصلاح هندسی از جمله پروژه‌هایی هستند که در کاهش آمار تصادفات تاثیر بسزایی دارند.

زرآبادی‌پور در خصوص پروژه‌های در دست اقدام این سازمان نیز بیان کرد: اصلاح هندسی دوربرگردان غرب میدان مادر، تثبیت نیوجرسی شهرک ولایت و باغ نشاط، مناسب‌سازی معابر از جمله بلوار پرستار، پیغمبریه، نادری جنوبی و بلوار غدیر و همچنین نصب تابلوهای راهنمای مسیر با اولویت هسته مرکزی شهر و مبادی ورودی شهر از جمله این اقدامات است.

او با اشاره به هوشمندسازی سه تقاطع به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های در دست اقدام سازمان حمل‌ونقل و ترافیک اضافه کرد: اجرای رنگ‌آمیزی طولی و عرضی معابر سطح شهر و تعمیر و ‌نگهداری چراغ‌های راهنمایی، مسیرهای دوچرخه و تابلوهای ترافیکی نیز در دست اقدام است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط