یکشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۰۶

از ابتدای مردادماه؛

سهمیه سوخت خودروهای دیزلی منوط به ثبت باربرگ می‌شود

به گفته سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ از ابتدای مردادماه امسال واریز سهمیه سوخت خودروهای دیزلی در این شهر منوط به ثبت باربرگ می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ شیما زرآبادی‌پور اظهار کرد: از ابتدای مردادماه امسال واریز سهمیه سوخت خودروهای دیزیلی در شهر قزوین منوط به ثبت باربرگ می‌شود که شامل کلیه اطلاعات حمل بار نظیر مالکیت بار، مبدا و مقصد، بیمه بار و... است.

او افزود: وانت‌بارها نیز برای دریافت سهمیه اعتباری بنزین باید ضمن ثبت‌نام و ثبت سوابق فعالیت خود را در سامانه مدیریت مرکزی حمل‌ونقل درون‌شهری و حومه‌ای وابسته به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، به نشانی utcms.ir، از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین مجوز دریافت کنند و در غیر این صورت سهمیه به آنان تعلق نخواهد گرفت.

این مسئول ادامه داد: سهمیه اعتباری بنزین باقیمانده در کارت وانت‌بارها، برای افرادی که بر اساس پیمایش و  صورت غیرعملکردی سهمیه دریافت می‌کنند، در صورت مصرف نشدن، به ماه بعد انتقال نمی‌یابد و سهمیه ماه جدید با آن جایگزین می‌شود؛ اما برای کسانی که سهمیه آنان بر اساس پیمایش تخصیص می‌یابد، اعتبار باقیمانده به ماه قبل منتقل می‌شود.

پایان پیام

تصاویر مرتبط