شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۱۲

از محل تسهيلات تبصره 18 و اعتبارات بلاعوض قانون بودجه 99؛

شهرداری قزوین مشمول طرح بازسازی اتوبوس‎‌های درون‌شهری شد

به گفته سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ این شهرداری مشمول طرح بازسازی اتوبوس‎‌های درون‌شهری از محل تسهيلات تبصره 18 و اعتبارات بلاعوض قانون بودجه سال 99 شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ شیما زرآبادی‌پور اظهار کرد: با تایید سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، شهرداری قزوین مشمول طرح بازسازی اتوبوس‎‌های درون‌شهری از محل تسهيلات تبصره 18 و اعتبارات بلاعوض قانون بودجه سال 99 شد.

او افزود: این موضوع پیرو مکاتبه شهرداری قزوین مبنی بر درخواست صدور مجوز بازسازی ناوگان اتوبوسرانی این شهر در تعمیرگاه و کارگاه‌های اختصاصی شهرداری، پس از بازدید نماینده سازمان شهرداری‌ها از مجموعه تعمیرگاهی و کارگاهی سازمان اتوبوسرانی قزوین و تایید کمیته سه نفره استانداری صورت گرفت.

این مسئول ادامه داد: بر این اساس شهرداری ملزم شده است که طبق مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و زیر نظر مستقیم کمیته سه نفره استانداری نسبت به بازسازی ناوگان نیازمند به بازسازی اقدام کند.

یادآور می‌شود؛ تسهیلات تبصره 18 ماده واحده قانون بودجه کشور مربوط به پرداخت تسهیلات به دستگاه‌ها در راستای توسعه اشتغالزایی و تولید است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط